2014(e)ko azaroaren 3(a), astelehena

2. gogoeta

Aste honetan hainbat gauza ikasi dugu.

Alde batetik, consigna zaindegia nola erabili ikasi dugu. Nire ustez zaindegi hau oso praktikoa da unibertsitateko ikasleek erabiltzeko, izan ere, lanak igotzeko eta zure ikas-kideekin konpartitzeko oso praktikoa da.

Bestalde, copyscape erabili genuen gure blog-an. (plagioak ez egoteko)

Storybird erabili genuen ere, ipuinak egiteko programa oso interesantea dela uste dut. Ikasleekin ipuintxo bat egiteko oso dibertigarria eta didaktikoa da. Bestetik, programa honek desabantaila batzuk ditu, hala nola, irudi gutxi daude, hau da, baldintzatuta zaude zure ipuina egiterakoan.
http://catalogo.artium.org/book/export/html/4289

Azkenik, GIMP programa deskargatu ondoren, trasteatu dugu, eta oso interesgarria eta erabilgarria da. Gure argazkiei filtroak jartzeko edota ukituak emateko edo apaintzeko programa oso ona dela pentsatzen dut.

Aste honetan asko ikasi dut eta dena oso erabilgarria dela uste dut, ez bakarrik blog-a egiteko baizik eta ikasgelan egiteko.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina